Dues cares del Júnior B al camp del Papiol

El partit es plantejava amb una bona defensa sobre el número 14 dels locals, jugador clau de El Papiol, el qual va acabar amb 23 punts i sent partícip en gairebé totes i cada una de les jugades ofensives del seu equip.

Una primera part sense intensitat per cap dels dos equips, excepte un parcial provocat per la pressió dels locals durant 2 minuts del segon quart, fent que el marcador passés d’un 11-11 al 23-12 del descans.

A la tornada a la pista, el canvi de mentalitat dels visitants juntament amb la pressió proposada es va notar només en sortir a pista i es va reflectir en el marcador amb cistelles molt ràpides dutes a terme per Jeudi Lorman, Fredi Contreras i Dani Regener en 40 segons provocant el parcial de 0-9 a favor dels jugadors dels Monjos.

Tot i els problemes per superar la pressió de l’equip local, aquests seguien aprofitant les opcions des de la línia dels tirs lliures, arribant al final del tercer quart amb el resultat de 35-34 a favor dels locals.

Finalment, l’igualat últim quart va tornar a decantar-se pel costat dels locals. Aquesta vegada els tirs lliures van tornar a ser decisius en el final del partit, tot i que els jugadors dels Monjos van tenir l’última oportunitat d’igualar el marcador amb un triple que hagués portat el partit a la pròrroga.

Marc (4), Jeudi (14), Dani F (3), JL Jaraba (1), Raul (4), Fredi (8), Enric (2), Pau, Dani R (7), Dario

Parcials. 11-7 / 12-5 / 12-22 / 11-9

Resultat final. EB El Papiol 46 – 43 Els Monjos BC B

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s